Публічний договір про надання стоматологічних послуг (договір публічної оферти)
м. Київ, Редакція від «01» вересня 2025 р.
Преамбула
Шановний Пацієнте! Цей документ є офіційною публічною пропозицією (офертою) Приватного підприємства «Стоматологічна клініка Клуб 32» (надалі – «Клініка» або «Виконавець») укласти договір про надання стоматологічних послуг.
Ми прагнемо до прозорих та чесних відносин, тому виклали тут усі основні правила нашої співпраці. Звертаючись до нас за послугами, Ви приймаєте умови цього Договору та підтверджуєте свою згоду з ними.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Статус Договору. Цей Договір, відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, є публічним договором. Його умови є однаковими для всіх пацієнтів.
1.2. Прийняття (акцепт) Договору. Договір вважається укладеним, а його умови повністю прийнятими Пацієнтом (акцептованими) з моменту вчинення будь-якої з наступних дій:
* першого звернення до Клініки за отриманням послуг;
* заповнення та підписання «Анкети-згоди первинного пацієнта»;
* підписання Плану лікування;
* оплати послуг Клініки;
* безпосереднього початку отримання послуг.
1.3. Система документів. Невід'ємними частинами цього Договору, що регулюють відносини між Клінікою та Пацієнтом, є:
* «Положення про гарантійні зобов'язання»;
* «Правила перебування та обслуговування пацієнтів»;
* «Анкета-згода первинного пацієнта»;
* індивідуально погоджені Плани лікування та Інформовані згоди на медичні втручання.
Пацієнт підтверджує своє ознайомлення та згоду з цими документами в момент акцепту цього Договору.
1.4. Оприлюднення та зміни. Актуальна редакція Договору та пов'язаних з ним документів завжди знаходиться у Куточку споживача в приміщенні Клініки та на офіційному веб-сайті www.club32.ua. Клініка має право вносити зміни до Договору, про що повідомляє шляхом оприлюднення нової редакції. Пріоритетною вважається паперова версія, розміщена у Куточку споживача.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Клініка зобов'язується надати Пацієнту якісні стоматологічні послуги (надалі – «Послуги») відповідно до медичних показань та погодженого Плану лікування, а Пацієнт зобов'язується прийняти ці Послуги та оплатити їх на умовах цього Договору.
2.2. Послуги надаються кваліфікованими медичними працівниками Клініки, відповідно до ліцензії МОЗ України № 281604 серія АЕ від 31.10.2013 р.
3. ПЛАНУВАННЯ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Діагностика та План лікування. Надання Послуг починається з первинної консультації та діагностики, за результатами якої лікар складає індивідуальний План лікування. План лікування містить рекомендований перелік втручань, їх орієнтовну вартість та строки. Лікування розпочинається після підписання Пацієнтом Плану лікування.
3.2. Порядок запису. Послуги надаються за попереднім записом. Клініка та Пацієнт узгоджують дату та час кожного візиту.
3.3. Політика скасування візиту. Порядок скасування та перенесення візитів регулюється «Правилами перебування та обслуговування пацієнтів». Клініка залишає за собою право застосовувати політику внесення депозиту для запису на наступний візит у випадку неодноразових неявок або скасувань візиту з порушенням встановлених термінів.
3.4. Інформовані згоди. Жодне медичне втручання не проводиться без отримання попередньої інформованої згоди Пацієнта, яка оформлюється відповідно до вимог законодавства.
4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1. Вартість Послуг визначається чинним прейскурантом Клініки. Орієнтовна вартість фіксується у Плані лікування.
4.2. У разі виникнення потреби у додаткових маніпуляціях, не передбачених початковим Планом, їх вартість та доцільність додатково погоджуються з Пацієнтом.
4.3. Оплата здійснюється Пацієнтом у день надання послуги, якщо інший порядок (поетапна оплата, передоплата за ортопедичні конструкції) не погоджено індивідуально.
4.4. Пацієнт не має права відмовитись від оплати фактично наданих та погоджених Послуг належної якості.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Пацієнт має право:
* На отримання якісних та безпечних стоматологічних послуг.
* Отримувати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров'я, план, методи, ризики та вартість лікування.
* Обирати лікуючого лікаря за можливості.
* На таємницю інформації про своє здоров'я.
5.2. Пацієнт зобов'язаний:
* Надати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров'я в «Анкеті-згоді».
* Дотримуватися всіх рекомендацій та приписів лікаря.
* Своєчасно з'являтися на призначені візити та дотримуватися «Правил перебування та обслуговування пацієнтів».
* Своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані Послуги.
5.3. Клініка має право:
* Відмовити у наданні послуг (окрім невідкладних станів) у разі порушення Пацієнтом умов цього Договору, «Правил перебування», перебування у стані сп'яніння або надання недостовірної інформації про стан здоров'я.
* Коригувати План лікування за медичними показаннями, попередньо погодивши зміни з Пацієнтом.
* Вести фото- та відеофіксацію етапів лікування як частину медичної документації з метою контролю якості, на що Пацієнт дає свою згоду в «Анкеті-згоді».
5.4. Клініка зобов'язана:
* Надавати Послуги відповідно до сучасних стандартів та протоколів.
* Забезпечити конфіденційність персональних та медичних даних Пацієнта.
* Інформувати Пацієнта про всі аспекти лікування.
6. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
6.1. Клініка підтверджує якість наданих Послуг шляхом надання добровільних гарантійних зобов'язань.
6.2. Умови, строки, обсяг та порядок надання гарантії регулюються виключно окремим документом — «Положенням про гарантійні зобов’язання», яке є невід'ємною частиною цього Договору.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
7.2. Клініка не несе відповідальності за результат лікування та можливі ускладнення у випадках:
* Невиконання Пацієнтом рекомендацій лікаря.
* Надання Пацієнтом недостовірної інформації про стан здоров'я.
* Виникнення алергічних реакцій або індивідуальної непереносимості матеріалів, які неможливо було спрогнозувати.
* Розвитку ускладнень внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта, якщо послуга була надана з дотриманням усіх медичних протоколів.
7.3. Пацієнт усвідомлює, що стоматологія, як і будь-яка медична галузь, не може гарантувати 100% результат, оскільки він залежить від індивідуальних реакцій організму. Клініка, зі свого боку, гарантує дотримання всіх стандартів та протоколів для досягнення найкращого можливого результату.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
8.1. Укладаючи цей Договір, Пацієнт надає згоду на збір та обробку своїх персональних і медичних даних з метою надання Послуг, ведення медичної документації та комунікації. Детальні умови надання згоди викладені в «Анкеті-згоді первинного пацієнта».
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Договір діє безстроково з моменту його акцепту Пацієнтом.
9.2. Усі спори вирішуються шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди — у судовому порядку згідно із законодавством України.
Публічний договір про надання стоматологічних послуг (договір публічної оферти)
м. Київ, Редакція від «01» вересня 2025 р.
Преамбула
Шановний Пацієнте! Цей документ є офіційною публічною пропозицією (офертою) ТОВ «Клуб 32 Плюс» (надалі – «Клініка» або «Виконавець») укласти договір про надання стоматологічних послуг.
Ми прагнемо до прозорих та чесних відносин, тому виклали тут усі основні правила нашої співпраці. Звертаючись до нас за послугами, Ви приймаєте умови цього Договору та підтверджуєте свою згоду з ними.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Статус Договору. Цей Договір, відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, є публічним договором. Його умови є однаковими для всіх пацієнтів.
1.2. Прийняття (акцепт) Договору. Договір вважається укладеним, а його умови повністю прийнятими Пацієнтом (акцептованими) з моменту вчинення будь-якої з наступних дій:
* першого звернення до Клініки за отриманням послуг;
* заповнення та підписання «Анкети-згоди первинного пацієнта»;
* підписання Плану лікування;
* оплати послуг Клініки;
* безпосереднього початку отримання послуг.
1.3. Система документів. Невід'ємними частинами цього Договору, що регулюють відносини між Клінікою та Пацієнтом, є:
* «Положення про гарантійні зобов'язання»;
* «Правила перебування та обслуговування пацієнтів»;
* «Анкета-згода первинного пацієнта»;
* індивідуально погоджені Плани лікування та Інформовані згоди на медичні втручання.
Пацієнт підтверджує своє ознайомлення та згоду з цими документами в момент акцепту цього Договору.
1.4. Оприлюднення та зміни. Актуальна редакція Договору та пов'язаних з ним документів завжди знаходиться у Куточку споживача в приміщенні Клініки та на офіційному веб-сайті www.club32.ua. Клініка має право вносити зміни до Договору, про що повідомляє шляхом оприлюднення нової редакції. Пріоритетною вважається паперова версія, розміщена у Куточку споживача.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Клініка зобов'язується надати Пацієнту якісні стоматологічні послуги (надалі – «Послуги») відповідно до медичних показань та погодженого Плану лікування, а Пацієнт зобов'язується прийняти ці Послуги та оплатити їх на умовах цього Договору.
2.2. Послуги надаються кваліфікованими медичними працівниками Клініки, відповідно до ліцензії МОЗ України № 281604 серія АЕ від 31.10.2013 р.
3. ПЛАНУВАННЯ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Діагностика та План лікування. Надання Послуг починається з первинної консультації та діагностики, за результатами якої лікар складає індивідуальний План лікування. План лікування містить рекомендований перелік втручань, їх орієнтовну вартість та строки. Лікування розпочинається після підписання Пацієнтом Плану лікування.
3.2. Порядок запису. Послуги надаються за попереднім записом. Клініка та Пацієнт узгоджують дату та час кожного візиту.
3.3. Політика скасування візиту. Порядок скасування та перенесення візитів регулюється «Правилами перебування та обслуговування пацієнтів». Клініка залишає за собою право застосовувати політику внесення депозиту для запису на наступний візит у випадку неодноразових неявок або скасувань візиту з порушенням встановлених термінів.
3.4. Інформовані згоди. Жодне медичне втручання не проводиться без отримання попередньої інформованої згоди Пацієнта, яка оформлюється відповідно до вимог законодавства.
4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1. Вартість Послуг визначається чинним прейскурантом Клініки. Орієнтовна вартість фіксується у Плані лікування.
4.2. У разі виникнення потреби у додаткових маніпуляціях, не передбачених початковим Планом, їх вартість та доцільність додатково погоджуються з Пацієнтом.
4.3. Оплата здійснюється Пацієнтом у день надання послуги, якщо інший порядок (поетапна оплата, передоплата за ортопедичні конструкції) не погоджено індивідуально.
4.4. Пацієнт не має права відмовитись від оплати фактично наданих та погоджених Послуг належної якості.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Пацієнт має право:
* На отримання якісних та безпечних стоматологічних послуг.
* Отримувати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров'я, план, методи, ризики та вартість лікування.
* Обирати лікуючого лікаря за можливості.
* На таємницю інформації про своє здоров'я.
5.2. Пацієнт зобов'язаний:
* Надати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров'я в «Анкеті-згоді».
* Дотримуватися всіх рекомендацій та приписів лікаря.
* Своєчасно з'являтися на призначені візити та дотримуватися «Правил перебування та обслуговування пацієнтів».
* Своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані Послуги.
5.3. Клініка має право:
* Відмовити у наданні послуг (окрім невідкладних станів) у разі порушення Пацієнтом умов цього Договору, «Правил перебування», перебування у стані сп'яніння або надання недостовірної інформації про стан здоров'я.
* Коригувати План лікування за медичними показаннями, попередньо погодивши зміни з Пацієнтом.
* Вести фото- та відеофіксацію етапів лікування як частину медичної документації з метою контролю якості, на що Пацієнт дає свою згоду в «Анкеті-згоді».
5.4. Клініка зобов'язана:
* Надавати Послуги відповідно до сучасних стандартів та протоколів.
* Забезпечити конфіденційність персональних та медичних даних Пацієнта.
* Інформувати Пацієнта про всі аспекти лікування.
6. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
6.1. Клініка підтверджує якість наданих Послуг шляхом надання добровільних гарантійних зобов'язань.
6.2. Умови, строки, обсяг та порядок надання гарантії регулюються виключно окремим документом — «Положенням про гарантійні зобов’язання», яке є невід'ємною частиною цього Договору.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
7.2. Клініка не несе відповідальності за результат лікування та можливі ускладнення у випадках:
* Невиконання Пацієнтом рекомендацій лікаря.
* Надання Пацієнтом недостовірної інформації про стан здоров'я.
* Виникнення алергічних реакцій або індивідуальної непереносимості матеріалів, які неможливо було спрогнозувати.
* Розвитку ускладнень внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта, якщо послуга була надана з дотриманням усіх медичних протоколів.
7.3. Пацієнт усвідомлює, що стоматологія, як і будь-яка медична галузь, не може гарантувати 100% результат, оскільки він залежить від індивідуальних реакцій організму. Клініка, зі свого боку, гарантує дотримання всіх стандартів та протоколів для досягнення найкращого можливого результату.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
8.1. Укладаючи цей Договір, Пацієнт надає згоду на збір та обробку своїх персональних і медичних даних з метою надання Послуг, ведення медичної документації та комунікації. Детальні умови надання згоди викладені в «Анкеті-згоді первинного пацієнта».
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Договір діє безстроково з моменту його акцепту Пацієнтом.
9.2. Усі спори вирішуються шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди — у судовому порядку згідно із законодавством України.
Публічний договір про надання стоматологічних послуг (договір публічної оферти)
м. Київ, Редакція від «01» вересня 2025 р.
Преамбула
Шановний Пацієнте! Цей документ є офіційною публічною пропозицією (офертою) ФОП Тележникова І. В. ІПН 2984506626 (надалі – «Клініка» або «Виконавець») укласти договір про надання стоматологічних послуг.
Ми прагнемо до прозорих та чесних відносин, тому виклали тут усі основні правила нашої співпраці. Звертаючись до нас за послугами, Ви приймаєте умови цього Договору та підтверджуєте свою згоду з ними.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Статус Договору. Цей Договір, відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, є публічним договором. Його умови є однаковими для всіх пацієнтів.
1.2. Прийняття (акцепт) Договору. Договір вважається укладеним, а його умови повністю прийнятими Пацієнтом (акцептованими) з моменту вчинення будь-якої з наступних дій:
* першого звернення до Клініки за отриманням послуг;
* заповнення та підписання «Анкети-згоди первинного пацієнта»;
* підписання Плану лікування;
* оплати послуг Клініки;
* безпосереднього початку отримання послуг.
1.3. Система документів. Невід'ємними частинами цього Договору, що регулюють відносини між Клінікою та Пацієнтом, є:
* «Положення про гарантійні зобов'язання»;
* «Правила перебування та обслуговування пацієнтів»;
* «Анкета-згода первинного пацієнта»;
* індивідуально погоджені Плани лікування та Інформовані згоди на медичні втручання.
Пацієнт підтверджує своє ознайомлення та згоду з цими документами в момент акцепту цього Договору.
1.4. Оприлюднення та зміни. Актуальна редакція Договору та пов'язаних з ним документів завжди знаходиться у Куточку споживача в приміщенні Клініки та на офіційному веб-сайті www.club32.ua. Клініка має право вносити зміни до Договору, про що повідомляє шляхом оприлюднення нової редакції. Пріоритетною вважається паперова версія, розміщена у Куточку споживача.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Клініка зобов'язується надати Пацієнту якісні стоматологічні послуги (надалі – «Послуги») відповідно до медичних показань та погодженого Плану лікування, а Пацієнт зобов'язується прийняти ці Послуги та оплатити їх на умовах цього Договору.
2.2. Послуги надаються кваліфікованими медичними працівниками Клініки, відповідно до ліцензії МОЗ України № 281604 серія АЕ від 31.10.2013 р.
3. ПЛАНУВАННЯ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Діагностика та План лікування. Надання Послуг починається з первинної консультації та діагностики, за результатами якої лікар складає індивідуальний План лікування. План лікування містить рекомендований перелік втручань, їх орієнтовну вартість та строки. Лікування розпочинається після підписання Пацієнтом Плану лікування.
3.2. Порядок запису. Послуги надаються за попереднім записом. Клініка та Пацієнт узгоджують дату та час кожного візиту.
3.3. Політика скасування візиту. Порядок скасування та перенесення візитів регулюється «Правилами перебування та обслуговування пацієнтів». Клініка залишає за собою право застосовувати політику внесення депозиту для запису на наступний візит у випадку неодноразових неявок або скасувань візиту з порушенням встановлених термінів.
3.4. Інформовані згоди. Жодне медичне втручання не проводиться без отримання попередньої інформованої згоди Пацієнта, яка оформлюється відповідно до вимог законодавства.
4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1. Вартість Послуг визначається чинним прейскурантом Клініки. Орієнтовна вартість фіксується у Плані лікування.
4.2. У разі виникнення потреби у додаткових маніпуляціях, не передбачених початковим Планом, їх вартість та доцільність додатково погоджуються з Пацієнтом.
4.3. Оплата здійснюється Пацієнтом у день надання послуги, якщо інший порядок (поетапна оплата, передоплата за ортопедичні конструкції) не погоджено індивідуально.
4.4. Пацієнт не має права відмовитись від оплати фактично наданих та погоджених Послуг належної якості.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Пацієнт має право:
* На отримання якісних та безпечних стоматологічних послуг.
* Отримувати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров'я, план, методи, ризики та вартість лікування.
* Обирати лікуючого лікаря за можливості.
* На таємницю інформації про своє здоров'я.
5.2. Пацієнт зобов'язаний:
* Надати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров'я в «Анкеті-згоді».
* Дотримуватися всіх рекомендацій та приписів лікаря.
* Своєчасно з'являтися на призначені візити та дотримуватися «Правил перебування та обслуговування пацієнтів».
* Своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані Послуги.
5.3. Клініка має право:
* Відмовити у наданні послуг (окрім невідкладних станів) у разі порушення Пацієнтом умов цього Договору, «Правил перебування», перебування у стані сп'яніння або надання недостовірної інформації про стан здоров'я.
* Коригувати План лікування за медичними показаннями, попередньо погодивши зміни з Пацієнтом.
* Вести фото- та відеофіксацію етапів лікування як частину медичної документації з метою контролю якості, на що Пацієнт дає свою згоду в «Анкеті-згоді».
5.4. Клініка зобов'язана:
* Надавати Послуги відповідно до сучасних стандартів та протоколів.
* Забезпечити конфіденційність персональних та медичних даних Пацієнта.
* Інформувати Пацієнта про всі аспекти лікування.
6. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
6.1. Клініка підтверджує якість наданих Послуг шляхом надання добровільних гарантійних зобов'язань.
6.2. Умови, строки, обсяг та порядок надання гарантії регулюються виключно окремим документом — «Положенням про гарантійні зобов’язання», яке є невід'ємною частиною цього Договору.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
7.2. Клініка не несе відповідальності за результат лікування та можливі ускладнення у випадках:
* Невиконання Пацієнтом рекомендацій лікаря.
* Надання Пацієнтом недостовірної інформації про стан здоров'я.
* Виникнення алергічних реакцій або індивідуальної непереносимості матеріалів, які неможливо було спрогнозувати.
* Розвитку ускладнень внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта, якщо послуга була надана з дотриманням усіх медичних протоколів.
7.3. Пацієнт усвідомлює, що стоматологія, як і будь-яка медична галузь, не може гарантувати 100% результат, оскільки він залежить від індивідуальних реакцій організму. Клініка, зі свого боку, гарантує дотримання всіх стандартів та протоколів для досягнення найкращого можливого результату.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
8.1. Укладаючи цей Договір, Пацієнт надає згоду на збір та обробку своїх персональних і медичних даних з метою надання Послуг, ведення медичної документації та комунікації. Детальні умови надання згоди викладені в «Анкеті-згоді первинного пацієнта».
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Договір діє безстроково з моменту його акцепту Пацієнтом.
9.2. Усі спори вирішуються шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди — у судовому порядку згідно із законодавством України.
Публічний договір про надання стоматологічних послуг (договір публічної оферти)
м. Київ, Редакція від «01» вересня 2025 р.
Преамбула
Шановний Пацієнте! Цей документ є офіційною публічною пропозицією (офертою) ФОП Пурик А. П. ІПН 2506505337 (надалі – «Клініка» або «Виконавець») укласти договір про надання стоматологічних послуг.
Ми прагнемо до прозорих та чесних відносин, тому виклали тут усі основні правила нашої співпраці. Звертаючись до нас за послугами, Ви приймаєте умови цього Договору та підтверджуєте свою згоду з ними.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Статус Договору. Цей Договір, відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, є публічним договором. Його умови є однаковими для всіх пацієнтів.
1.2. Прийняття (акцепт) Договору. Договір вважається укладеним, а його умови повністю прийнятими Пацієнтом (акцептованими) з моменту вчинення будь-якої з наступних дій:
* першого звернення до Клініки за отриманням послуг;
* заповнення та підписання «Анкети-згоди первинного пацієнта»;
* підписання Плану лікування;
* оплати послуг Клініки;
* безпосереднього початку отримання послуг.
1.3. Система документів. Невід'ємними частинами цього Договору, що регулюють відносини між Клінікою та Пацієнтом, є:
* «Положення про гарантійні зобов'язання»;
* «Правила перебування та обслуговування пацієнтів»;
* «Анкета-згода первинного пацієнта»;
* індивідуально погоджені Плани лікування та Інформовані згоди на медичні втручання.
Пацієнт підтверджує своє ознайомлення та згоду з цими документами в момент акцепту цього Договору.
1.4. Оприлюднення та зміни. Актуальна редакція Договору та пов'язаних з ним документів завжди знаходиться у Куточку споживача в приміщенні Клініки та на офіційному веб-сайті www.club32.ua. Клініка має право вносити зміни до Договору, про що повідомляє шляхом оприлюднення нової редакції. Пріоритетною вважається паперова версія, розміщена у Куточку споживача.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Клініка зобов'язується надати Пацієнту якісні стоматологічні послуги (надалі – «Послуги») відповідно до медичних показань та погодженого Плану лікування, а Пацієнт зобов'язується прийняти ці Послуги та оплатити їх на умовах цього Договору.
2.2. Послуги надаються кваліфікованими медичними працівниками Клініки, відповідно до ліцензії МОЗ України № 281604 серія АЕ від 31.10.2013 р.
3. ПЛАНУВАННЯ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Діагностика та План лікування. Надання Послуг починається з первинної консультації та діагностики, за результатами якої лікар складає індивідуальний План лікування. План лікування містить рекомендований перелік втручань, їх орієнтовну вартість та строки. Лікування розпочинається після підписання Пацієнтом Плану лікування.
3.2. Порядок запису. Послуги надаються за попереднім записом. Клініка та Пацієнт узгоджують дату та час кожного візиту.
3.3. Політика скасування візиту. Порядок скасування та перенесення візитів регулюється «Правилами перебування та обслуговування пацієнтів». Клініка залишає за собою право застосовувати політику внесення депозиту для запису на наступний візит у випадку неодноразових неявок або скасувань візиту з порушенням встановлених термінів.
3.4. Інформовані згоди. Жодне медичне втручання не проводиться без отримання попередньої інформованої згоди Пацієнта, яка оформлюється відповідно до вимог законодавства.
4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1. Вартість Послуг визначається чинним прейскурантом Клініки. Орієнтовна вартість фіксується у Плані лікування.
4.2. У разі виникнення потреби у додаткових маніпуляціях, не передбачених початковим Планом, їх вартість та доцільність додатково погоджуються з Пацієнтом.
4.3. Оплата здійснюється Пацієнтом у день надання послуги, якщо інший порядок (поетапна оплата, передоплата за ортопедичні конструкції) не погоджено індивідуально.
4.4. Пацієнт не має права відмовитись від оплати фактично наданих та погоджених Послуг належної якості.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Пацієнт має право:
* На отримання якісних та безпечних стоматологічних послуг.
* Отримувати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров'я, план, методи, ризики та вартість лікування.
* Обирати лікуючого лікаря за можливості.
* На таємницю інформації про своє здоров'я.
5.2. Пацієнт зобов'язаний:
* Надати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров'я в «Анкеті-згоді».
* Дотримуватися всіх рекомендацій та приписів лікаря.
* Своєчасно з'являтися на призначені візити та дотримуватися «Правил перебування та обслуговування пацієнтів».
* Своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані Послуги.
5.3. Клініка має право:
* Відмовити у наданні послуг (окрім невідкладних станів) у разі порушення Пацієнтом умов цього Договору, «Правил перебування», перебування у стані сп'яніння або надання недостовірної інформації про стан здоров'я.
* Коригувати План лікування за медичними показаннями, попередньо погодивши зміни з Пацієнтом.
* Вести фото- та відеофіксацію етапів лікування як частину медичної документації з метою контролю якості, на що Пацієнт дає свою згоду в «Анкеті-згоді».
5.4. Клініка зобов'язана:
* Надавати Послуги відповідно до сучасних стандартів та протоколів.
* Забезпечити конфіденційність персональних та медичних даних Пацієнта.
* Інформувати Пацієнта про всі аспекти лікування.
6. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
6.1. Клініка підтверджує якість наданих Послуг шляхом надання добровільних гарантійних зобов'язань.
6.2. Умови, строки, обсяг та порядок надання гарантії регулюються виключно окремим документом — «Положенням про гарантійні зобов’язання», яке є невід'ємною частиною цього Договору.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
7.2. Клініка не несе відповідальності за результат лікування та можливі ускладнення у випадках:
* Невиконання Пацієнтом рекомендацій лікаря.
* Надання Пацієнтом недостовірної інформації про стан здоров'я.
* Виникнення алергічних реакцій або індивідуальної непереносимості матеріалів, які неможливо було спрогнозувати.
* Розвитку ускладнень внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта, якщо послуга була надана з дотриманням усіх медичних протоколів.
7.3. Пацієнт усвідомлює, що стоматологія, як і будь-яка медична галузь, не може гарантувати 100% результат, оскільки він залежить від індивідуальних реакцій організму. Клініка, зі свого боку, гарантує дотримання всіх стандартів та протоколів для досягнення найкращого можливого результату.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
8.1. Укладаючи цей Договір, Пацієнт надає згоду на збір та обробку своїх персональних і медичних даних з метою надання Послуг, ведення медичної документації та комунікації. Детальні умови надання згоди викладені в «Анкеті-згоді первинного пацієнта».
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Договір діє безстроково з моменту його акцепту Пацієнтом.
9.2. Усі спори вирішуються шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди — у судовому порядку згідно із законодавством України.